1 | Ruh sağlığına ilişkin kavramları açıklayabilmeli |
2 | Koruyucu ruh sağlığı hemşireliğinin felsefesini tartışabilmeli |
3 | I., II., III. düzey sağlık hizmetlerinde psikiyatri hemşiresinin görev ve rollerini tanımlayabilmeli |
4 | Koruyucu ruh sağlığı hizmetlerinde birey, aile ve toplum arasındaki ilişkiyi tartışabilmeli |
5 | Birincil önleme bilgi ve ilkelerini (kriz, stres) uygulamaya aktarabilmeli |
6 | Ruh sağlığı hemşiresinin gelişim dönemi özelliklerine ilişkin bilgisini uygulamaya aktarabilmeli |
7 | Koruyucu ruh sağlığı hizmetlerinde hemşirelik sürecini uygulayabilmeli |
8 | Grup ilişkileri ve grup dinamiği bilgisini uygulama alanına aktarabilmeli |
9 | İkincil önlemede, hastalıkla ilgili kavram ve özellikleri tanımlayabilmeli |
10 | Çalıştığı hasta grubuna özel hemşirelik sürecini uygulayabilmeli |
11 | Hastalığın tedavisinde, hastanın tedaviye uyumunda, tedavi sürecinin uygulanmasında ve tedavinin hasta üzerindeki etkilerini izlemede rollerine ilişkin sorumluluk alabilmeli |
12 | Genel sağlık sistemi içinde KLP uygulamalarının sağlık sistemine etkisini tartışabilmeli |
13 | Genel sağlık sistemi içinde fiziksel sağlık sorunu olan hastada hemşirelik sürecini uygulayabilmeli |
14 | Hasta-hemşire etkileşiminde yardım becerilerini uygulayabilmeli |
15 | Ruh sağlığını koruyucu, geliştirici, iyileştirici yöntem ve ilkeleri değişik durumlara uyarlayabilmeli ve yeni tutumlar geliştirebilmeli |