İLETİŞİM FAKÜLTESİ / HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK / HIR1004 - REKLAMCILIĞA GİRİŞ
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Müge Elden (2015), Reklam ve Reklamcılık, Say Yayınlar, İstanbul.
2Özkan Tikveş. (2005). Halkla İlişkiler ve Reklamcılık: Temel Bilgiler ve Uygulamalar. İstanbul: Beta Yayınları.
3Emre Becer v.d. (2000). Reklam, Halkla İlişkiler ve Ötesi. Ankara:Kapital Medya.
4Füsun Kocabaş, Müge Elden.(2001). Reklamcılık: Kavramlar, Kararlar, Kurumlar. İstanbul:İletişim Yayınları.
5Artur Asa Berger (1996). Kitle İletişiminde Çözümleme Yöntemleri, (çev. Murat Barkan, Uğur Demiray, Nazlı Bayram). Eskişehir: T.C. Anadolu Üniversitesi: Eğitim Çalışmaları Yayınları.