HIR3003 / REKLAM UYGULAMALARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dersin amacı, içeriği, ölçme değerlendirmeye ilişkin genel bilgiler[1]
2Reklam ve sanal dünya kavramlarının bağdaştırılması [1]
3Reklam kampanyalarında hedef kitle[1]
4Geleneksel ve dijital reklam mecraları 
5Radyo, televizyon, gazete ve dergiler[1]
6Dijital/sanal ortamın diğer reklam mecralarından farklılıkları; doğrudan postalama, açık hava ve transit, internet, sosyal medya, sinema: reklam türleri, reklam amaçları, uygulama örnekleri.[1], [2]
7Sponsorluk, fuar ve sergiler: reklam amaçları, uygulama örnekleri[2]
8İnternet ve sosyal medya araçlarında reklam örnekleri 
9Örnek reklam analizleri  
10Öğrenci sunumları 
11Öğrenci sunumları 
12Öğrenci sunumları 
13Öğrenci sunumları 
14Genel Değerlendirme