HIR4029 / MARKA YÖNETİMİ

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Aaker David (2009), Güçlü Markalar Yaratmak, MediaCat Kitapları, İstanbul.
2Aaker David (2015), Markalama, Media Cat Yayınları, İstanbul.
3Taşkın Ç., Ö. Akat (2012), Marka ve Marka Stratejileri, Alfa akademi, Bursa.
4Tosun Nurhan Babür (2014) , İMarka Yönetimi, Beta Yayınları, İstanbul.
5Batı, Uğur (2015), Marka Yönetimi, Alfa Yayınları, İstanbul.
6Jack Trout , Steve Rivkin(2006), Yeni Konumlandırma, Optimist Yayınları.
7Perreault, W.D., J.P.Cannon, E.J. McCarthy (2013) Pazarlamanın Temelleri, Nobel Yayıncılık, İstanbul.