| 1 | 1.Genel tarımla ilgili metin okuma, terminolojiyi anlama ve soruları cevaplama | Tarımla ilgili bilimsel metinler |
| 2 | 2.Genel tarımla ilgili metin okuma, terminolojiyi anlama ve soruları cevaplama | İlgili metinler |
| 3 | 3. Tarımla ilgili metinlerden terminolojiyi öğrenip, metin üzerinden sorular çıkartıp cevaplamak | Tarımla ilgili metinler |
| 4 | 4. Tarımla ilgili metinleri okuyup anlamak ve gruplar oluşturarak öğrencilerin birbirlerine okudukları metinlerden sorular sorması | Tarımla ilgili metinler |
| 5 | 5. Tarımla ilgili metinleri okuyup anlamak ve gruplar oluşturarak öğrencilerin birbirlerine okudukları metinlerden sorular sorması | Tarımla ilgili metinler |
| 6 | 6. Öğrencilerin kendi branşları ile ilgili metinler üzerinde çalışmaları ve terminolojiyi öğrenmeleri | Farklı branşlarda metinler |
| 7 | 7.Öğrencilerin kendi branşları ile ilgili metinler üzerinde çalışmaları ve terminolojiyi öğrenmeleri | Farklı branşlarda metinler |
| 8 | 8.Öğrencilerin kendi branşları ile ilgili metinler üzerinde çalışmaları ve terminolojiyi öğrenmeleri | Farklı branşlarda metinler |
| 9 | 9. Öğrencilerin kendi branşları ile ilgili metinler üzerinde çalışmaları ve terminolojiyi öğrenmeleri | Farklı branşlarda metinler |
| 10 | 10. Öğrenciler kendi branşlarında kaynaklar kullanarak hazırladıkları ödevleri sunmaları ve soruları cevaplamaları | Branşları ile ilgili bilimsel kaynaklar |
| 11 | 11. Öğrenciler kendi branşlarında kaynaklar kullanarak hazırladıkları ödevleri sunmaları ve soruları cevaplamaları | Branşları ile ilgili bilimsel kaynaklar |
| 12 | 12. Öğrenciler kendi branşlarında kaynaklar kullanarak hazırladıkları ödevleri sunmaları ve soruları cevaplamaları | Branşları ile ilgili bilimsel kaynaklar |
| 13 | 13. Öğrenciler kendi branşlarında kaynaklar kullanarak hazırladıkları ödevleri sunmaları ve soruları cevaplamaları | Branşları ile ilgili bilimsel kaynaklar |
| 14 | 14. Öğrenciler kendi branşlarında kaynaklar kullanarak hazırladıkları ödevleri sunmaları ve soruları cevaplamaları | Branşları ile ilgili bilimsel kaynaklar |