1 | Şenel, H. G. (1996). Yetersizliği olan ve olmayan gençlerin yetersizliğe yönelik tutumlarının karşılaştırılması. Özel Eğitim Dergisi, 2(2), 68-75 |
2 | Kızıltaş, M. Engellilerle 360 Derece İletişim, Elma Yayınevi. |
3 | T.C. Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı . Aile Eğitim Rehberi-İşitme Engelli Çocuklar-. Ankara-2014 |
4 | Erkan, G. (2004). Engellilğe İlişkin Modeller ve Sosyal Hizmet Uygulamaları. Toplum ve Sosyal Hizmet, 15(2), 31-38. |
5 | T.C. Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı Aile Eğitim Rehberi Zihinsel Engelli Çocuklar . Ankara-2014 |
6 | T.C. Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı Aile Eğitim Rehberi Motor Fonksiyonel Problemi Olan Çocuklar Ankara-2014 |
7 | T.C. Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı . Aile Eğitim Rehberi-İşitme Engelli Çocuklar-. Ankara-2014 |
8 | İlhan ERDEM. KONUŞMA EĞİTİMİ ESNASINDA KARŞILAŞILAN KONUŞMA BOZUKLUKLARI VE BUNLARI DÜZELTME YOLLARI.Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Türkçenin Eğitimi Öğretimi Özel Sayısı, Yıl: 6, Sayı: 11, Ocak 2013 |
9 | S. Uslu, A. Bülbül. Neonatoloji Bakış Açısı İle Prematüre Retinopatisi . Ş.E.E.A.H. Tıp Bülteni 2011;45(4):142-152 |
10 | Keskin G (2014) Çocukluk dönemi ve ruh sağlığı ve hastalıkları İçinde: ruh sağlığı ve hastalıkları hemşireliği bakım sanatı editörler Çam O ve Engin R. İstanbul Kitabevi. |