IHH8001 / İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ I

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1 
2          
3        
4           
5          
6          
7       
8    
9   
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

IHH8001 / İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ I
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Hemşirelik lisans yeterliklerine dayalı, iç hastalıkları hemşireliği alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde uygulama bilgi ve yeteneği geliştirebilme
2İç hastalıkları sorunu olan bireyin bakım gereksinimlerini bilebilme ve gereksinimlerin çözümlenmesinde temel oluşturacak kavram ve konuları söyleyebilme
3İç hastalıkları hemşireliği alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme
4İç hastalıkları hemşireliği alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme
5İç hastalıkları hemşireliği alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri davranışa dönüştürebilme
6İç hastalıkları hemşireliği alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme
7İç hastalıkları hemşireliği alanındaki sahip olduğu teorik ve kuramsal bilgiyi kanıta dayalı araştırma ve ileri hemşirelik uygulamalarını desteklemek amacıyla kullanabilme
8İç hastalıkları hemşireliği alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri paylaşabilme
9İç hastalıkları hemşireliği alanında özümsediği bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilme.