| 1 | Gelişim psikolojisinin tanımı, amacı ve önemi | Yavuzer, H. (2018) |
| 2 | Gelişim, büyüme, olgunlaşma, öğrenme, bireysel farklılıklar | Senemoğlu, N. (2018 |
| 3 | Genetik ve çevresel faktörlerin gelişime etkisi | Kuzgun, Y. (2014) |
| 4 | Psikodinamik Kuramlar (Freud, Erikson) | Demir, N. (2015) |
| 5 | Piaget ve Vygotsky’nin bilişsel gelişim teorileri | Demir, N. (2015) |
| 6 | Zihinsel süreçler, öğrenme ve problem çözme becerileri | Baykul, Y. (2012) |
| 7 | Dil edinimi, iletişim ve eğitim sürecine etkisi | Yavuzer, H. (2018) |
| 8 | Benlik, özsaygı, empati, duygusal zekâ | Senemoğlu, N. (2018) |
| 9 | Kohlberg’in ahlaki gelişim kuramı ve eğitimle ilişkisi | Demir, N. (2015) |
| 10 | Fiziksel, bilişsel ve sosyal gelişim özellikleri | Yavuzer, H. (2018) |
| 11 | Bilişsel, sosyal ve duygusal gelişim özellikleri | Senemoğlu, N. (2018 |
| 12 | Kimlik gelişimi, sosyal ilişkiler, duygu ve davranış değişiklikleri | Kuzgun, Y. (2014) |
| 13 | Fiziksel, bilişsel ve sosyal gelişim; yaşam boyu gelişim | Baykul, Y. (2012) |
| 14 | Dönem boyunca öğrenilenlerin tekrarı, projelerin sunumu | |