| 1 | Eğitim ve öğretim ile ilgili temel kavramlar | Ünite 1 |
| 2 | Öğretimin temel ilkeleri | Ünite 2 |
| 3 | Eğitim programlarının alanı ve kapsamı | Ünite 3 |
| 4 | Öğretim hedefleri ve öğrenme kazanımları | Ünite 4 |
| 5 | İçerik ve düzenlenmesi | Ünite 5 |
| 6 | Öğretme-öğrenme süreci | Ünite 6 |
| 7 | Öğretme-öğrenme yaklaşım ve modelleri | Ünite 7 - 8 |
| 8 | Öğretme-öğrenme stratejileri ve stilleri | Ünite 9 |
| 9 | Öğretme-öğrenme yöntemleri | Ünite 10 |
| 10 | Öğretme-öğrenme teknikleri | Ünite 11 |
| 11 | Öğretme-öğrenme teknikleri | Ünite 11 |
| 12 | Öğretimde planlama | Ünite 12 |
| 13 | Öğretimde planlama | Ünite 12 |
| 14 | Genel Değerlendirme | |