| 1 | Öğretmenlik uygulamasına giriş, dersin amacı ve değerlendirme ölçütleri | Küçükahmet, Öğretmenlik Mesleğine Giriş (2009) |
| 2 | Uygulama okulunun tanıtımı, staj planının hazırlanması | Küçükahmet, Öğretmenlik Mesleğine Giriş (2009) |
| 3 | Gözlem ilkeleri ve etkili gözlem teknikleri | Aydın, Sınıf Yönetimi (2012) |
| 4 | Okul ortamında öğretmen ve öğrenci rolleri | Aydın, Sınıf Yönetimi (2012) |
| 5 | Ders planı hazırlama ve kazanım-temelli öğretim planı örnekleri | Demirel, Eğitimde Program Geliştirme (2017) |
| 6 | Öğretim yöntem ve tekniklerinin din eğitimi uygulamalarında kullanımı | Demirel, Eğitimde Program Geliştirme (2017) |
| 7 | Sınıf yönetimi ve etkili iletişim becerileri | Aydın, Sınıf Yönetimi (2012) |
| 8 | Ölçme-değerlendirme araçlarının hazırlanması ve kullanımı | Yeşil, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (2019) |
| 9 | Gözlem sonuçlarının analizi ve raporlanması | Yeşil, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (2019) |
| 10 | Mikro öğretim uygulamaları ve ders sunum teknikleri | Küçükahmet, Öğretmenlik Mesleğine Giriş (2009) |
| 11 | Uygulama öğretmeni geri bildirimlerinin değerlendirilmesi | Aydın, Sınıf Yönetimi (2012) |
| 12 | Öğrenci başarılarının ölçülmesi ve değerlendirme raporları | Yeşil, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (2019) |
| 13 | Öğretmenlikte mesleki etik ve davranış standartları | Küçükahmet, Öğretmenlik Mesleğine Giriş (2009) |
| 14 | Genel değerlendirme, deneyim paylaşımı ve dönüt oturumu | |