1 | 1 Bilgisayarın eğitimdeki yerini anlar, kavrar ve tartışır. |
2 | 2 Eğitimde bilgisayar kullanımı türlerini anlatır. |
3 | 3 Öğrenme öğretme sürecinde bilgisayar uygulamalarını anlatır. |
4 | 4 Bilgisayar destekli öğretimde, öğrenme ve öğretim, yöntem ve tekniklerini transfer edebilir. |
5 | 5 Bilgisayar destekli öğretimde hazırlanan yazılımlara örnekler verir. |
6 | 6 Bilgisayar oyunlarını eğitsel yönden irdeler, örnekler getirir. |
7 | 7 Bilgisayar yazılımı tasarımı yapar. |
8 | 8 Öğretim amaçlı bilgisayar yazılımı için senaryo tasarlar. |
9 | 9 Ekran tasarımı için yapılması gerekenleri bilir. |