ILT6012 / STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dersin amacı ve içeriğine ilişkin genel bilgiler 
2Strateji nedir? Taktik nedir?1
3Proje/kampanya sürecinde strateji ve stratejik planlama1,2,3,4
4Kampanya durum analizi bileşenleri ve amacı1,2,3,4,5,6
5Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 1. Araştırma (Araştırma ve analizin önemi, araştırma türleri, araştırma aşamaları, halkla ilişkiler araştırmaları)2,3,6
6Araştırmada veri kaynakları, veri toplama yöntemleri, araştırma örnekleri, durum ve örgüt analizi, pazar analizi2,3,6
7Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 2. Planlama (stratejik amaçlar, hedefler ve konumlandırma, hedef kitle seçimi ve analizi, strateji ve taktiklerin belirlenmesi ile faaliyet ve bütçe planı hazırlanması 2,3,6
8Halkla ilişkilerde stratejik planlama2,3,5,6
9Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 3. Uygulama (yaratıcı strateji, proje stratejisi, iletişim stratejisi, zaman yönetimi)2,3,6
10Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 4. Değerlendirme (ölçme ve değerlendirme)2,3,6
11Güçlü markalar yaratma stratejileri4,5,6
12Kampanya sunumları 
13Kampanya sunumları