ILT6013 / REKLAM VE TÜKETİM KÜLTÜRÜ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Tüketim kültürünün tarihsel gelişimini ve tüketim olgusunun toplumsal boyutlarını analiz edebilme.
2Medya, reklam ve popüler kültürün tüketici davranışları üzerindeki etkilerini değerlendirebilme.
3Sürdürülebilir tüketim kavramını tartışarak, tüketim alışkanlıklarının çevresel ve toplumsal etkilerini yorumlayabilme.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Sosyal Bilimler