ILT6016 / HALKLA İLİŞKİLERDE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Dersin amacı ve içeriğine ilişkin genel bilgiler 
2Strateji nedir? Taktik nedir?(1)
3Proje/kampanya sürecinde strateji ve stratejik planlama(1), (2), (3), (4)
4Kampanya durum analizi bileşenleri ve amacı(1), (2), (3), (4), (5)
5Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 1. Araştırma (Araştırma ve analizin önemi, araştırma türleri, araştırma aşamaları, halkla ilişkiler araştırmaları)(2), (3), (6)
6Araştırmada veri kaynakları, veri toplama yöntemleri, araştırma örnekleri, durum ve örgüt analizi, pazar analizi(2), (3), (6)
7Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 2. Planlama (stratejik amaçlar, hedefler ve konumlandırma, hedef kitle seçimi ve analizi, strateji ve taktiklerin belirlenmesi ile faaliyet ve bütçe planı hazırlanması (2), (3), (6)
8Halkla ilişkilerde stratejik planlama(2), (3), (5), (6)
9Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 3. Uygulama (yaratıcı strateji, proje stratejisi, iletişim stratejisi, zaman yönetimi)Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 3. Uygulama (yaratıcı strateji, proje stratejisi, iletişim stratejisi, zaman yönetimi)(2), (3), (6)
10Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 4. Değerlendirme (ölçme ve değerlendirme)(2), (3), (6)
11Halkla İlişkiler Kampanyalarında Dört Adım: 4. Değerlendirme (ölçme ve değerlendirme)(4), (5), (6)
12Kampanya sunumları 
13Kampanya sunumları 
14Kampanya sunumları