ILT6031 / MARKALAŞMA STRATEJİLERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Markalara ilişkin temel kavramlarErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012)
2Ürün Farklılaştırma ve MarkalamaErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012)
3Marka İsminin Belirlenmesi Markanın İşlevleriErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012)
4Marka Geliştirme SorunlarıErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012)
5Hizmet Sektöründe MarkaErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012)
6Marka Yayma StratejileriErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012)
7Marka Yerleştirme StratejileriErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012)
8Ara Sınav 
9Stratejik Marka Yönetimi SüreciErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012), Tosun (2017)
10Marka Kimliği ve Marka İmajıErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012), Tosun (2017)
11Marka DeğeriErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012), Tosun (2017)
12Tüketici Temelli Marka DeğeriErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012), Tosun (2017)
13Uluslararası MarkalarErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012), Tosun (2017)
14Sürdürülebilir Marka BilinciErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012), Tosun (2017)
15Örnek Olay ÇalışmasıErdil ve Uzun (20009), Akat ve Taşkın (2012), Tosun (2017)