1 | Üstün yeteneğin tanımı ve temel ilkeler. | |
2 | Üstün yetenekli öğrencilerinin özellikleri. | |
3 | Üstün yetenekli öğrencilerinin diğer öğrencilerle olan sosyal ilişkileri ve öğretim durumları. | |
4 | Etiketlenmenin avantajları ve dezavantajları. | |
5 | Matematik dersinde üstün yetenekli öğrencilerinin desteklenmesi. | |
6 | Üstün yetenekli öğrencilerin eğitimine ilişkin yöntem ve teknikler. | |
7 | Üstün yetenekli öğrencilerle uygulamalar ve değerlendirme. | |
8 | Üstün yetenekli öğrencilerde problem çözme | |
9 | Üstün yetenekli öğrenciler için Matematiksel görevler ve tasarımları | |
10 | Matematiksel fikirlerin gelişimi üstün yetenekli öğrencilerde | |
11 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi. | |
12 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi. | |
13 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi. | |
14 | Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi. | |