1 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri | |
2 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler | |
3 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar | |
4 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme | |
5 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: performans değerlendirme | |
6 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: öğrenci ürün dosyası | |
7 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: araştırma kâğıtları, araştırma projeleri | |
8 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: akran değerlendirmesi | |
9 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: öz değerlendirme | |
10 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: tutum ölçekleri | |
11 | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar | |
12 | Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme. | |
13 | Alternatif ölçme araçları | |
14 | Alternatif ölçme araçları | |