IMZ3002 / CEBİR ÖĞRETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
11-Cebir ve Cebirin Tarihi  
22- Cebirsel düşünme ve matematik öğretimindeki önemi 
33-Cebirsel düşünmenin matematik öğretim programındaki yeri 
44-Cebir öncesi dönem; aritmetik/geometri-cebir ilişkisi 
55-Genelleştirilmiş aritmetik ve fonksiyonel düşünme 
66-Cebir öğretiminde kullanılan yöntemler 
77-Cebir Öğretiminde kullanılabilecek materyaller ve öğretim stratejileri 
88-Arasınav 
99-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi 
1010-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi 
1111-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi 
1212-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi 
1313-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi 
1414-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi 
1515-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi 
1616-Genel Sınav