1 | 1-Cebir ve Cebirin Tarihi | |
2 | 2- Cebirsel düşünme ve matematik öğretimindeki önemi | |
3 | 3-Cebirsel düşünmenin matematik öğretim programındaki yeri | |
4 | 4-Cebir öncesi dönem; aritmetik/geometri-cebir ilişkisi | |
5 | 5-Genelleştirilmiş aritmetik ve fonksiyonel düşünme | |
6 | 6-Cebir öğretiminde kullanılan yöntemler | |
7 | 7-Cebir Öğretiminde kullanılabilecek materyaller ve öğretim stratejileri | |
8 | 8-Arasınav | |
9 | 9-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
10 | 10-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
11 | 11-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
12 | 12-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
13 | 13-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
14 | 14-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
15 | 15-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
16 | 16-Genel Sınav | |