INS4000 / BİTİRME TEZİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Danışman öğretim üyesi tarafından öğrencinin bitirme tezi konusunun belirlenmesi 
2Bitirme tezi konusu ile ilgili öğrencinin gerekli literatür taramasını yapması 
3Danışman öğretim üyesinin öğrenci için çalışma programını belirlemesi, "İş-zaman çizelgesi", "Risk yönetimi tablosu" ve "Başarı ölçütleri tablosu" hakkında danışman öğretim üyesi tarafından öğrencilere bilgi verilmesi, örnekler verilmesi (diğer üniversiteler, kurumlar vb.) 
4Öğrenci tarafından bitirme tezi konusuna bağlı olarak "İş-zaman çizelgesi", "Risk yönetimi tablosu" ve "Başarı ölçütleri tablosu" için taslakların oluşturulması, Tabloların kontrolünün yapılması, eksiklerin, önerilerin, görüşlerin öğrenciye bildirilmesi ve öğrenci tarafından tekrar taslak üzerinde düzeltmeler yapılması. (Öğrencinin derslerinin, sınav zamanlarının akademik takvimde kontrol edilmesi vb.) 
5Danışman tarafından nihai kararın verilmesi ve uygulamaya konulması gerekmektedir. 
6Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
7Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
8Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
9Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
10Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
11Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
12Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
13Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar 
14 Öğrenciler çalışmayı güvenlik, dayanım, ekonomiklik, çevresel etki ve sürdürülebilirlik açısından değerlendirir.