1 | Danışman öğretim üyesi tarafından öğrencinin bitirme tezi konusunun belirlenmesi | |
2 | Bitirme tezi konusu ile ilgili öğrencinin gerekli literatür taramasını yapması | |
3 | Danışman öğretim üyesinin öğrenci için çalışma programını belirlemesi, "İş-zaman çizelgesi", "Risk yönetimi tablosu" ve "Başarı ölçütleri tablosu" hakkında danışman öğretim üyesi tarafından öğrencilere bilgi verilmesi, örnekler verilmesi (diğer üniversiteler, kurumlar vb.) | |
4 | Öğrenci tarafından bitirme tezi konusuna bağlı olarak "İş-zaman çizelgesi", "Risk yönetimi tablosu" ve "Başarı ölçütleri tablosu" için taslakların oluşturulması, Tabloların kontrolünün yapılması, eksiklerin, önerilerin, görüşlerin öğrenciye bildirilmesi ve öğrenci tarafından tekrar taslak üzerinde düzeltmeler yapılması. (Öğrencinin derslerinin, sınav zamanlarının akademik takvimde kontrol edilmesi vb.) | |
5 | Danışman tarafından nihai kararın verilmesi ve uygulamaya konulması gerekmektedir. | |
6 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
7 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
8 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
9 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
10 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
11 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
12 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
13 | Öğrenciler kaynak taraması, teorik inceleme, modelleme, benzetim yapma, analiz yapma ve/veya pratik gerçekleme ile projelerini yapmaya devam eder ve her hafta danışmanlarıyla görüşerek rapor sunarlar | |
14 | Öğrenciler çalışmayı güvenlik, dayanım, ekonomiklik, çevresel etki ve sürdürülebilirlik açısından değerlendirir. | |