ISL2005 / PAZARLAMA İLKELERİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Pazarlamanın temel kavramlarını ve pazarlama bileşenlerini öğretebilmek
2Temel hedefler, tüketici davranışlarını ve beklentilerini kavramak,
3Tüketici ihtiyaçlarının en doğru biçimde nasıl karşılanabileceğini öğrenmek
4Tüketici ve endüstriyel pazarı analiz edebilmek.
5Makro-mikro çevresel faktörler ile pazarlama ve sürdürülebilirlik arasındaki ilişkileri açıklayabilmek,
6Pazar bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklamak,
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Sosyal Bilimler