ISL2006 / PAZARLAMA YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlama Yönetimine Genel Bakışİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007.
2Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Ürünİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007, ss. 121-130.
3Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Yeni Ürün ve Ürün Yaşam Eğrisiİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007, ss.135-140 ;Esen Gürbüz, Theory of New Product Development and Its Applications - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IntechOpen - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:149 (Bölüm Sayfaları:57 - 75), 2018.
4Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Ürün Karması ve Ürün Hattı Gelişimi, Ürün Stratejileri İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007, ss.129-132. Esen Gürbüz, Theory of New Product Development and Its Applications - Bilimsel Kitap - Yayın Evi:IntechOpen - Basım Sayısı:1 - Sayfa Sayısı:149 (Bölüm Sayfaları:57 - 75), 2018.
5Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Marka, Ambalaj, Garantiİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007, ss.141-146.
6Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Hizmetlerİsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.299-309.
7Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Fiyatlandırma Hedefleri ve Yöntemleri.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.149-160.
8Ara Sınav 
9Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Tutundurma-Pazarlama İletişimi.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.171-188.
10Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Turundurma; Kişisel Satış, Reklam, Tanıtım ve Halkla İlişkiler.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.191-233.
11Pazarlama Karması Elemanlarının Yönetimi: Dağıtım Kanalları.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.259-281.
12Pazarlama Katması Elemanlarının Yönetimi: Tedarik Zinciri Yönetimi, Lojistik ve Fiziksel Dağıtım.Hasan Kürşat GÜLEŞ, Hasan BÜLBÜL, Turan PAKSOY, Eren ÖZCEYLAN,Tedarik Zinciri Yönetimi Stratejik Planlama, Modelleme ve Optimizasyon, Gazi Kitabevi, Ankara, 2009.
13Pazarlama Yönetiminde Organizasyon, Uygulama ve Denetim.İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitapevi, Onaltıncı Basım, İstanbul 2007., ss.287-299.
14Pazarlama MetrikleriHacioglu, G., and Gök, O. (2013), “Marketing performance measurement: marketing metrics in Turkish firms”, Journal of Business Economics and Management, Vol.14 (Supplement1), pp.S413-S432.