Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
ISL3018 / MARKA YÖNETİMİ
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Markanın isim, sembol, şekil ve logonun ötesinde, tüketicide belirli bir güven sağlama ve imzasız garanti olduğu bilincinin yaratılmasının sağlanmasının sonucunda, işletmelere değer katan ve güvenildiği ölçüde de işletmeyi zenginleştiren en önemli soyut varlık ve gelir kazandırıcı önemli bir unsur olabilmesi, strateji, taktik ve tekniklerini öğretebilmektir.
Dersin Kısa İçeriği
İşletmelerin maddi olmayan varlıkları: Şirket İsmi, Marka, Sembol, Slogan, Çağrışımlar, Algılanan Kalite. Kişi Olarak Marka, Kurum Olarak Marka, Sembol Olarak Marka. Markanın Stratejik Yönetimi Markanın Özvarlığı ve Değerinin Yönetimi Marka Kimliği ve Marka Konumu Marka Geliştirmede Gerçek Vaka Analizleri Marka Değeri Tüketici Temelli Marka Değeri İşletmelerin yeni ürünlerini tüketici zihninde oluşturmak istemeleri durumunda yapmaları gereken politikalar Marka değeri olan işletmeler ile ilgili problem ve çözüm önerileri
Dersin Önkoşulu