ISL3019 / REKLAM YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Reklamcılığa genel bir bakış.Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 3 -27
2Reklamcılığın tarihsel gelişimiMuazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 27- 41
3Reklamcılığın sosyal ? ekonomik yönleri.Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 59- 86
4Reklamcılık kavramları.Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 99- 113
5Reklamcılıkta ön çalışmalar. Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 127-141
6Reklam kampanyası planlamasıMuazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 153-175
7Reklam metni yazımıMuazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 183-212
8Televizyon için reklam metni yazımı (uygulama) Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 222-251
9Gazete ve radyo için reklam metni yazımı (uygulama) Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 262-287
10Reklamda görüntüMuazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 297-305
11Layout ve prodüksiyon. Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 320-330
12Medya planı. Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 344-354
13Reklam bütçesi. Muazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM,379-420
14Reklam etkinliğinin ölçülmesiMuazzez BABACAN NEDİR BU REKLAM, 379-40