ISL4020 / TURİZM PAZARLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Turizm Pazarlaması Kavramı Gelişimi ve ÖnemiUsal Alparslan , Saime Oral (2001), Turizm Pazarlaması, Kanyılmaz Matbaası, s.11-31
2Turizm Pazarlama ÇevresiGenel Bilgi.
3Turizm Pazar Analizi Usal Alparslan , Saime Oral (2001), Turizm Pazarlaması, Kanyılmaz Matbaası, Rızaoğlu, B.(2004), Turizm Pazarlaması ,Detay Yayıncılık.
4Turizmde Pazarın Yapısı; Turist DavranışıRızaoğlu, B.(2004), Turizm Pazarlaması ,Detay Yayıncılık. s.160-190
5Turizm Pazarlama StratejileriUsal Alparslan , Saime Oral (2001), Turizm Pazarlaması, Kanyılmaz Matbaası, s.223-265
6Turistik Ürün ve Hizmet PolitikalarıUsal Alparslan , Saime Oral (2001), Turizm Pazarlaması, Kanyılmaz Matbaası, s.32
7Turizmde FiyatlandırmaGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım
8Turizm Dağıtım Kanalları Gümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım 10 ve 11. Bölüm
9Turizmde Tutundurma ÇalışmalarıUsal Alparslan , Saime Oral (2001), Turizm Pazarlaması, Kanyılmaz Matbaası s.116-141
10Turist Tatmini ve MemnuniyetiGümüş Murat, Burcu Öksüz (2009), Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi, Nobel Yayın Dağıtım
11Destinasyon SadakatiGenel Bilgi.
12Turizmde Marka Yaratmanın KurallarıAvcıkurt Cevdet, Şehnaz Demirkol, Burhanettin Zengin (2009), Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C, Değişim Yayınları. Kitabın Tamamı (167 sayfa)
13Toplantı Turizmi PazarlamasıFarklı yazı ve makaleler
14Turizm ve İktisadi ve Sosyal GelişmeGenel Bilgi.