ISY2012 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal çerçevesi(1)1-23
2Yeni ekonomi ve pazarla anlayışı ilişkisi(1)23-51
3Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Geleneksel Pazarlama(1)53-100
4Müşteri İlişkileri Yönetiminde Pazarlama Karması(1)100-109
5Müşteri İlişkileri Yönetiminde Müşterinin Yeri(1)110-120
6Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Süreci(1)121-128
7Müşteri İlişkileri Yönetimin Sorumlulukları(1)128-155
8Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları(1)156-175
9Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulama Aşamaları(1)176-177
10Müşteri İlişkileri Yönetimi Modeli(1)177-186
11Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulanmasında Tepe Yönetimin Sorumlulukları(1)186-226
12Müşteri İlişkileri Yönetiminde Bilgi ve Bilgi Paylaşımı(1)227-254
13Bilgi Paylaşımının Temel İlkeleri(1)255-261
14Müşteri İlişkileri Yönetiminde Bilgi Paylaşımı İçin Gerekli Koşullar(1)263-284