Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
KIM6139 / ANALİTİK KİMYADA METOT GELİŞTİRME
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Analitik Kimya’da yeni bir metot geliştirme ve metot geliştirme süreçlerini öğretmek
Dersin Kısa İçeriği
Analitik Kimya’da problem teşhisi, probleme ve eldeki kaynaklara göre metot seçimi, ilgili probleme yönelik metot geliştirme, metot optimizasyon süreçleri, geliştirilen metodun performansının değerlendirilmesi ve kıyaslanması gibi konuları kapsamaktadır.
Önkoşullar
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
Analitik Kimya için metot, metot geliştirme hakkında bilgi sahibi olma
2
Metot geliştirme ve metotlarda uygulanan parametreleri kavrayabilme
3
Farklı analit türleri için farklı metot seçimi kurgusu yapabilme
4
Metot seçimi ve uygulanacak parametreler hakkında görüş ve öngörü sahibi olabilme
5
Alanı ile ilgili uzmanlı gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme
6
Kendini her ortam ve şartta özgün bir şekilde ifade edebilme
7
Alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme
8
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme uygulama yeteneklerini kullanabilme
9
Analitik yenilikçi çözümler getirebilme ve metot seçimi yapabilme
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Temel Birimler Dersi