BOR HALİL ZÖHRE ATAMAN MESLEK YÜKSEKOKULU / MODA TASARIMI / MOD2027 - MARKA YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Pazar araştırmasının tanımı ve kapsamı.[1]s:50-52
2Pazar araştırmasının faydası ve günümüzde kullanılma nedenleri.[1]s:53-54
3Pazar araştırmasının amacı, pazarlama araştırma süreci.[1]s:54-57
4Pazar araştırmasındaki başlıca veri toplama metodları.[1]s:58-67
5Markalaşmanın tanımı, giyside markalaşmanın önemi.[2]s:18-24
6Pazarlamada markalaşma fonksiyonları.[2]s:18-34
7Pazarlamada marka yönetimi ve marka yapılandırma.[3]s: 129-131
8Markalaşmanın başarısını etkileyen faktörler.[6]s:14-18
9Pazarlamanın tanımı ve fonksiyonları.[1]s:2-5
10Pazar çeşitleri.[1]s:65-68
11Pazarlama stratejileri.[5]s:15-17
12Giysi pazarlama süreci.[7]s:45
13Giyside sunum yapmanın önemi.[4]s: 161-175
14Sunum çeşitleri.[4]s: 161-175