MOD2027 / MARKA YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazar araştırmasının tanımı ve kapsamı[1]s:50-52
2Pazar araştırmasının faydası ve günümüzde kullanılma nedenleri[1]s:53-54
3Pazar araştırmasının amacı , Pazarlama araştırma süreci[1]s:54-57
4Pazar araştırmasındaki başlıca veri toplama metodları[1]s:58-67
5Markalaşmanın tanımı, Giyside markalaşmanın önemi[2]s:18-24
6Pazarlamada markalaşma fonksiyonları[2]s:18-34
7Pazarlamada marka yönetimi ve marka yapılandırma[3]s: 129-131
8Markalaşmanın başarısını etkileyen faktörler[6]s:14-18
9Pazarlamanın tanımı ve fonksiyonları, Ara Sınav[1]s:2-5
10Pazar Çeşitleri[1]s:65-68
11Pazarlama Stratejileri[5]s:15-17
12Giysi Pazarlama Süreci[7]s:45
13Giyside Sunum Yapmanın Önemi[4]s: 161-175
14Sunum Çeşitleri[4]s: 161-175