1 | Eğitim müziği besteciliği için gerekli bilgi, birikim ve donanım ile eğitim müziği bestecisinin sorumluluğunu değerlendirir, |
2 | Belirlenen ton/makam dizilerinde estetik ölçütleri dikkate alarak motif ve cümle oluşturur, |
3 | Öncül müzik cümlesinin ritmik- ezgisel ve ton/makam özelliklerini dikkate alarak soncul müzik cümlesi oluşturur, |
4 | Bir bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteler, |
5 | İki bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteler, |
6 | Üç bölümlü şarkı formunda sözsüz müzik eserleri besteler, |
7 | Çocuk folkloru ve edebiyatının ürünleri içerisinden seçilen tekerleme, saymaca, bilmece ve şiirlerin ritimsel yapılarını çıkarır, |
8 | Bir bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteler, |
9 | İki bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteler, |
10 | Üç bölümlü şarkı formunda, prozodi kurallarına dikkat ederek sözlü müzik eserleri besteler, |
11 | Ezgileri verilen müzik eserlerine prozodi kurallarına dikkat ederek uygun söz yazar, |
12 | Bestelediği sözlü- sözsüz eğitim müziği eserleri için ikinci ses oluşturur, |
13 | Bestelediği sözlü- sözsüz eğitim müziği eserlerine tartım çalgıları ve piyanoyla eşlik oluşturur. |