EĞİTİM FAKÜLTESİ / MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ / MOZ4002 - ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dersle ilgili genel bilgiler  
2Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
3Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
4Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
5Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
6Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
7Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
8Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
9Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
10Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
11Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
12Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
13Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.
14Uygulama okulunda öğretmenlik uygulaması (ders planı hazırlama, uygulama ve değerlendirme) Öğretmenlik Uygulaması Yönergesi; Hacıoğlu&Alkan, 97.