1 | 1-Özmantar, M.F., Bingolbali, E., Akkoç, H. Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri. Ankara: Pegem. |
2 | 2-Özmantar, M.F., Bingolbali, E. Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri. Ankara: Pegem. Yardımcı kaynaklar: |
3 | 3-Altun Altun, M. (2010). Eğitim Fakülteleri ve İlköğretim Öğretmenleri İçin Matematik Öğretimi,İstanbul: Alfa Yayınları, ISBN 975-96523-0-7. |
4 | 4-Altun, M. ve Alkan, H. (Bölüm Yazarlığı), Editör; Prof. Dr. Aynur Özdaş ,(1999). Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi İlköğretim Öğretmenliği Lisans Tamamlama Programı |
5 | 5-Matematik Eğitimi, (1,2,3,4,7,8,9,10. Bölümler), Eskişehir: Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Yayın no:591, ISBN 975-492-825-8. |
6 | 6-Zembat, İ. Ö. (2008a). Kavram yanılgısı nedir . M. F. Özmantar, E. Bingölbali, ve H. Akkoç (Eds.), Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri. Ankara: PegemA Yayıncılık. |
7 | 7-Carey, S. (1999). Sources of conceptual change. In E. K. Scholnick, K. Nelson, & P. Miller (Eds.), Conceptual development: Piaget?s legacy (pp. 293-326). Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. |
8 | 8-diSessa, A. A. (2006). A history of conceptual change research: Threads and fault lines. In K. Sawyer (Ed.), Cambridge handbook of the learning sciences. Cambridge, UK: Cambridge University Press. |