Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
MTE6111 / MATEMATİĞİ ÖĞRETME BİLGİSİ
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Dersin amacı “İyi bilen iyi öğretir mi? İyi bir öğretim için öğretmenin sahip olması gereken bilgi ve bileşenleri nelerdir? Öğretmenlik mesleği genel ve özel alan yeterlikleri nelerdir? Öğretmen eğitiminde yeni yaklaşımlar ve modeller nelerdir? Türk Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme ve Günümüz Sorunları nelerdir?” sorularına eleştirel bakış açılarıyla yanıtlar üretmektir.
Dersin Kısa İçeriği
Pedagojik Alan Bilgisi ve Bileşenlerinin, farklı modeller çerçevesinde incelenmesi. Genel olarak öğretmen eğitimi ve özel olarak matematik öğretmen eğitiminin tarihsel gelişiminin, öğretmen eğitiminde yeni yaklaşımlar ve modellerin, gelişmiş ülkelerde ve Türkiye’de mevcut öğretmen eğitim programlarının, öğretmen eğitimi araştırmalarının, öğretmen eğitiminde kullanılan metotların, öğretmenliğe geçişte yaşanan zorlukların tartışılması. Türk Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme ve Günümüz Sorunlarının değerlendirilmesi.
Dersin Önkoşulu