1 | Altun, M. (2014). Eğitim fakülteleri ve matematik öğretmenleri için liselerde matematik öğretimi (5. Baskı).Bursa: Aktüel Alfa Akademi. |
2 | Baki, A. (2015). Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi. Ankara: Harf Eğitim Yayıncılık. |
3 | Baki, A. (2019). Matematiği Öğretme Bilgisi. Ankara: Pegem Akademi. |
4 | Baykul, Y.(2014). Ortaokulda matematik öğretimi (5-8. sınıflar) (Geliştirilmiş 2. Baskı). Ankara: Pegem Akademi. |
5 | Lithner, J. (2005). A framework for analysing qualities of mathematical reasoning : 3, Technical Report, Department of Mathematics, Umeå University. |
6 | Durmuş, S. (2012, Çev. Ed.). İlkokul ve ortaokul matematiği: Gelişimsel yaklaşımla öğretim. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
7 | Olkun, S. ve Toluk Uçar, Z. (2009). İlköğretimde etkinlik temelli matematik öğretimi, Ankara:Maya Akademi. |
8 | Grouws, D. A. (Ed.). (1992). Handbook of research on mathematics teaching and learning. New York: Macmillan. |
9 | Polya, G. (1957). How to solve it: A new aspect of mathematical method, Princeton: Princeton University Press. |
10 | Umay, A. (2007). Eski arkadaşımız okul matematiğinin yeni yüzü. Ankara: Aydan Web Tesisleri. |