1 | Altun, M. (2014). Eğitim fakülteleri ve matematik öğretmenleri için liselerde matematik öğretimi (5. Baskı).Bursa: Aktüel Alfa Akademi. |
2 | Baki, A. (2015). Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi. Ankara: Harf Eğitim Yayıncılık. |
3 | Baykul, Y.(2014). Ortaokulda matematik öğretimi (5-8. sınıflar) (Geliştirilmiş 2. Baskı). Ankara: Pegem Akade |
4 | Ekici, G (Ed.) (2014). Etkinlik örnekleriyle güncel öğretme-öğrenme yaklaşımları I. Ankara: PegemA Yayıncılık |
5 | Ekici, G (Ed.) (2015). Etkinlik örnekleriyle güncel öğretme-öğrenme yaklaşımları II. Ankara: PegemA Yayıncılık |
6 | Ekici, G (Ed.) (2015). Etkinlik örnekleriyle güncel öğretme-öğrenme yaklaşımları III. Ankara: PegemA Yayıncılık |
7 | Ernest, P. (1991).The philosophy of mathematics education, London: The Farmer Press. |
8 | Güneş. F. (Ed.) (2016). Öğretim ilke ve yöntemleri (2. Baskı). Ankara: PegemA Yayıncılık. |
9 | Grouws, D. A. (Ed.). (1992). Handbook of research on mathematics teaching and learning. New York: Macmillan |
10 | Olkun, S. ve Toluk-Uçar, Z. (2009). İlköğretimde etkinlik temelli matematik öğretimi (4. Baskı). Ankara: Maya Akademi. |