MTE6116 / ÖLÇME DEĞERLENDİRMEDE YENİ YAKLAŞIMLAR

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Allen, D. (Ed.). (1998). Assessing student learning: From grading to understanding. New York: Teachers College Press.
2Bahar, M., Nartgün, Z., Durmuş, S. ve Bıçak, B. (2012). Geleneksel-Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Öğretmen El Kitabı (5. Baskı). Ankara: Pegem Akademi.
3Baki, A. (2015). Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi. Ankara: Harf Eğitim Yayıncılık.
4Baykul, Y. (2014). Ortaokulda Matematik Öğretimi (5-8. Sınıflar) (Geliştirilmiş 2. Baskı). Ankara: Pegem Akademi.
5Black, P. (1998). Testing: Friend or Foe? Theory and practice of assessment and testing. London: Routledge/Falmer Press.
6Gündüz, S. (2007). Matematik projeleri ve sınıf etkinlikleri. İstanbul:Toroslu Kitaplığı.
7Karip, E. (Ed., 2007). Ölçme ve Değerlendirme. Ankara: Pegem Yayıncılık.
8Ömer Kutlu, C. Deha Doğan, İsmail Karakaya (2008), Öğrencı başarısının belırlenmesı, Ankara, Pegema Yayıncılık
9Özkan, P. A. (2010). İlköğretim 1-5. Sınıflar için Matematik Projeleri. İstanbul:Toroslu Kitaplığı.
10Tatlı, Z. (Ed.) (2020). Ölçme Değerlendirmede Web 2.0. Ankara: Pegem Akademi.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Black, P., & Wiliam, D. (2010). Inside the black box: Raising standards through classroom assessment. Phi Delta Kappan, 92(1), 81-90.
2Black, P., Harrison, C., Lee, C., Marshall, B., & Wiliam, D. (2004). Working inside the black box: Assessment for learning in the classroom. Phi delta kappan, 86(1), 8-21.
3Wiliam, D. (2006). Mathematics inside the black box: Assessment for learning in the mathematics classroom. Granada Learning.