1 | Matematiğe olan gereksinim ve matematik okuryazarlığını doğuşu | 1-2-4 |
2 | Matematik okuryazarlığı tanımı, Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı (PISA) ve Türkiye’nin PISA’daki durumu | 1-2-3 |
3 | PISA matematik okuryazarlığı çerçevesi | 1-2-3 |
4 | Matematiksel süreçler ve matematiksel yeterlikler | 1-2 |
5 | Matematik okuryazarlığı soru örnekleri ve analizleri | 1-2 |
6 | Matematik okuryazarlığının sürdürülebilirliği | 1-2 |
7 | Matematik okuryazarlığının değerlendirilmesi | 1-2 |
8 | Matematik okuryazarlık becerileri: iletişim becerisi | 1-2 |
9 | Matematik okuryazarlık becerileri: matematikselleştirme becerisi | 1-2-4 |
10 | Matematik okuryazarlık becerileri: temsil ile gösterim becerisi | 1-2-4 |
11 | Matematik okuryazarlık becerileri: akıl yürütme ve ispat becerisi | 1-2-4 |
12 | Matematik okuryazarlık becerileri: farklı stratejiler oluşturma becerisi | 1-2-4 |
13 | Matematik okuryazarlık becerileri: matematiksel dil ve işlemleri kullanma becerisi | 1-2 |
14 | Matematik okuryazarlık becerileri: matematiksel araçları kullanma becerisi | 1-2 |