MTE6128 / ULUSLARARASI KARŞILAŞTIRMALI SINAVLARDA MATEMATİK

Kaynaklar

 
KAYNAK KİTAPLAR 
1Kalkınma Bakanlığı (2014). Eğitim Sisteminin Kalitesinin Arttırılması Özel İhtisas Komisyonu Raporu, Ankara.
2Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2019). PISA 2018 Türkiye Ön Raporu, Eğitim Analiz ve Değerlendirme Raporları Serisi - 10.
3Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2020). TIMSS 2019 Türkiye Ön Raporu, Eğitim Analiz ve Değerlendirme Raporları Serisi - 15.
4Mullis, I. V. S., Martin, M. O., Foy, P., Kelly, D. L., & Fishbein, B. (2020). TIMSS 2019 International Results in Mathematics and Science, IEA.
5Schleicher, A. (2018). Insights and interpretations. PISA 2018, OECD.
6Milli Eğitim Bakanlığı [MEB] (2010). Seviye Belirleme Sınavının Değerlendirilmesi Raporu, MEB Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı.



 
DİĞER KAYNAKLAR 
1Altun, M., & Akkaya, R. (2014). Matematik öğretmenlerinin PISA matematik soruları ve ülkemiz öğrencilerinin düşük başarı düzeyleri üzerine yorumları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(1), 19-34.
2Gökçe, S., Berberoğlu, G., Wells, C. S., & Sireci, S. G. (2021). Linguistic Distance and Translation Differential Item Functioning on Trends in International Mathematics and Science Study Mathematics Assessment Items. Journal of Psychoeducational Assessment, 07342829211010537.
3Gökçe, S., & Glas, C. A. W. (2018). Can TIMSS Mathematics Assessments be Implemented as a Computerized Adaptive Test?. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 9(4), 422-436.
4Gökçe, S., & Yenmez, A. A. (2020). Investigation of Variables Predicting Response Time in PISA Mathematics Items. Başkent University Journal of Education, 7(2), 238-249.