MTE6130 / MATEMATİK EĞİTİMİ TEORİLERİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1               
2               
3               
443433          
5               
6               
743434          
834334          
943434          
10               
11               
12               
13               
1444444          
1545433          
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

MTE6130 / MATEMATİK EĞİTİMİ TEORİLERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Matematik eğitimine yön veren teorileri bilir.
2Matematik eğitimine yön veren teorileri imkân ve kısıtlamaları açısından değerlendirebilir.
3Matematik eğitimine yön veren teorilerin matematiksel anlamlandırma açısından benzerliklerini değerlendirebilir.
4Matematik eğitimine yön veren teorilerin matematiksel anlamlandırma açısından farklılıklarını değerlendirebilir.
5Matematik eğitimine yön veren teorileri matematik öğrenimi-öğretimine katkıları açısından değerlendirebilir.