1 | Dersin Tanıtımı- halkbiliminin kısa tarihçesi | (1) s. 1-5 ;(2) s.25-27 |
2 | Halk kültüründe geçiş törenleri, bayramlar | (6) s. 295-342. |
3 | Halk şiiri türleri (destanlar, türkü, ninni, ağıt, deyiş..) | (2) s. 76-290 |
4 | Halk edebiyatında anlatım türleri (efsane, menâkıbnâme, masal, hikâye, bilmece vb.) | (2) s. 313-607). |
5 | Halkbiliminde âşıklık geleneği, âşıkların yetişmesi ve âşık edebiyatının oluşumu | (1) s. 1-74. |
6 | Halkbiliminde âşıklık geleneğinin yürütüldüğü ortamlar ve âşık toplantıları | (1) s. 79-101 |
7 | Halk edebiyatında dini-tasavvufî tesirler, geçmişten günümüze âşıklar ve şiirlerinden örnekler | (1) s. 279-499, (5) s. 136-161. |
8 | Halk Bilimi Kuramları: Metin Merkezli Kuramlar | (2) s. 127-234. |
9 | Halk Bilimi Kuramları: Bağlam Merkezli Kuramlar | (2) s. 251-248. |
10 | Halkbilimi araştırmalarında derleme planlaması ve temel konular (kaynak kişi, uzman, saha, derlemeci) | (3) s. 25-43. |
11 | Halkbilimi derleme çalışmasında alana çıkmadan önce yapılması gereken hazırlıklar | (3) s. 45- 63, (4) 71-80. |
12 | Halkbilimi derleme çalışmalarında kullanılan veri toplama ve analiz yöntemleri, alanda ve derleme sonrasında yapılması gerekenler | (3) s. 64-141; (4) 81-92. |
13 | Türkiye'de Derleme ve Arşiv Çalışmalarının Dünü-Bugünü | |
14 | Genel Değerlendirme | |