1 | Sesin oluşumu, iletilmesi, algılanması; sesin temel özellikleri, şiddeti, yüksekliği ve tınısı. | 5 |
2 | Çalgı biliminin ortaya çıkışı ve gelişimi. | 5, 7, 10 |
3 | Sınıflandırıcı, analitik ve uygulamalı organoloji çalışmaları. | 7, 10 |
4 | Sınıflandırma çalışmaları; Çin, Hindistan ve Antik Yunan özelinde sınıflandırma çalışmaları. | 7 |
5 | Sınıflandırma çalışmaları; Farabi, İbn-i Sinâ, Safiyyûddîn el-Urmevi, Abdülkadir Merâgî, Evliya Çelebi | 7 |
6 | Sınıflandırma çalışmaları; Mahillon, Hornbostel-Sachs sistemleri. | 7 |
7 | Ara Sınav | |
8 | TTürk müziğinde kullanılan çalgıların yapısal, çalınış ve teknik özellikleriyle tanıtılması. | 1; 2; 3; 7; 10 |
9 | Türk müziğinde kullanılan çalgıların yapısal, çalınış ve teknik özellikleriyle tanıtılması. | 1; 2; 3; 7; 10 |
10 | Çalgı toplulukları. | 1, 2, 9, 10, 11 |
11 | Orkestranın tarihsel süreç içinde gelişimi. | 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10 ,11 |
12 | Batı müziği çalgılarının yapısal, çalınış ve teknik özellikleriyle tanıtılması. | 1; 2; 3; 10 |
13 | Batı müziği çalgılarının yapısal, çalınış ve teknik özellikleriyle tanıtılması. | 1; 2; 3; 10 |
14 | Genel Değerlendirme | |