1 | (1) Ayas, O. Güneş (2020). Müzik Sosyolojisi-Kuramsal Bir Giriş. İstanbul: İthaki Yayınları. |
2 | (2) Devine, J. S. (Dü.). (2015). The Routlegde Reader on The Sociology of Music. New York: Taylor & Francis. |
3 | (3) Becker, H. (2021). Hariciler- Bir Sapkınlık Sosyolojisi. Ankara: Heretik. |
4 | (4) Becker, H. S. (2013). Sanat Dünyaları. (E. Yılmaz, Çev.) İstanbul: Ayrıntı Yayınları |
5 | (5) Elias, N. (2000). Mozart-Bir Dahinin Sosyolojisi Üzerine. İstanbul: Kabalcı Yayınları. |
6 | (6) Erol, A. (2017). Popüler Müziği Anlamak. İstanbul: Bağlam Yayıncılık.Işıktaş, B. (2017). Müzik Sosyolojisi Evreninde Tarihsel Perspektifler ve George Simmel. Sosyoloji Dergisi, 38(1), 31-65. |
7 | (7) Oğul, B. (2019). Max Weber'in Müzik Sosyolojisindeki Yeri ve Doğu Müziğine Bakışı. Ö. N. Soykan (Dü.) içinde, Sanat Sosyolojisi- Kuram ve Uygulama (s. 59-74). İstanbul: Bilge Kültür Sanat. |
8 | (8) Adorno, T. W. (2019). Müzik Yazıları. (Ş. Öztürk, Çev.) İstanbul: Yapı Kredi Yayınları. |