1 | Müzik eğitimi ve çalgı eğitimi kavramlarının tanımı ve içeriği. Yaylı çalgı eğitiminin tanımı ve içeriği. Yaylı çalgı eğitiminin dalları. | |
2 | Yaylı çalgı öğretiminin tanımı. Yaylı çalgı öğretiminde karşılaşılan sorunların gruplandırılması. | |
3 | Yaylı çalgı çalarken duruş ve çalgıyı tutuşun (sağ el ve sol el) öneminin tartışılması. Duruş ve tutuştan kaynaklanan sorunların belirlenerek gruplandırılması | |
4 | Duruş, tutuş, sağ ve sol el ile ilgili sorunların gruplandırılarak, giderilmesine yönelik çözüm önerileri belirlenmesi | |
5 | Sağ el açısından teknik zorluklar içeren etüdlerin incelenmesi | |
6 | İncelenen etüdlerin içerdiği güçlükleri gidermeye yönelik alıştırma örnekleri oluşturulması | |
7 | Sol el açısından teknik güçlükler içeren etüdlerin incelenmesi | |
8 | İncelenen etüdlerin içerdiği güçlükleri gidermeye yönelik alıştırma örnekleri oluşturulması | |
9 | Sağ ve sol el açısından teknik güçlükler içeren etüdlerin araştırılması | |
10 | Araştırılan etüdlerin içerdiği teknik güçlüklerin giderilmesine yönelik küçük ölçekli etüdler oluşturulması | |
11 | Her öğrenci için ayrı ayrı etüdler belirlenmesi | |
12 | Belirlenen etüdlerin içerdiği teknik güçlüklere yönelik etüdlerin hazırlanarak derste sunulması | |
13 | Belirlenen etüdlerin içerdiği teknik güçlüklere yönelik etüdlerin hazırlanarak derste sunulması | |
14 | Belirlenen etüdlerin içerdiği teknik güçlüklere yönelik etüdlerin hazırlanarak derste sunulması | |