1 | Sözlü eğitim müziği kavramını, bu kavramın kapsamını ve sözlü eğitim müziklerinin niteliklerini kavratmak, |
2 | Sözlü eğitim müziklerinin ezgi, form, ritim, prozodi, söz yapısı ve eğitimsel öğelerini belirlemek, |
3 | Sözlü eğitim müziklerinin ezgi, form, ritim, prozodi ve söz yapısı öğeleriyle eğitimsel öğeleri arasındaki ilişkileri ortaya koymak, |
4 | Bestecilerin sözlü eğitim müziği örneklerinin ezgi, form, ritim, prozodi, söz yapısı ve eğitimsel öğelerini analiz etmek, |
5 | Söz öğesini prozodinin tartım, sözcük ve cümle uyumu basamaklarına uygun olarak düzenleyebilme becerisini kazandırmak, |
6 | Belirlenen söz öbeklerini ezgi, form, ritim, prozodi ve eğitimsel özellikler bakımından uygun şekilde besteleme becerisini kazandırmak, |
7 | Sözlü kanon besteleme becerisini kazandırmak, |
8 | Sözlü eğitim müziğini iki sesli olarak düzenleme becerisini kazandırmak, |
9 | Sözlü eğitim müziklerine tartım çalgılarıyla ritmik eşlik oluşturma becerisini kazandırmak, |
10 | Sözlü eğitim müziklerine farklı eşlik çalgılarıyla eşlik oluşturma becerisini kazandırmak. |