1 | Okul çalgılarının tanıtılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
2 | Orff çalgılarının tanıtılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
3 | Okullarda en yaygın olarak kullanılan çalgıların belirlenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
4 | Okullarda çalgı öğretiminde karşılaşılan güçlüklerin belirlenmesi, sebeplerinin tartışılması, sınıflandırılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
5 | Okullarda çalgı öğretiminde karşılaşılan güçlüklere ilişkin çözüm önerilerinin tartışılması | [1] – [2] tüm sayfalar |
6 | Okul çalgıları öğretiminde temel yaklaşımların araştırılması, incelenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
7 | Okul çalgıları öğretimindeki yaklaşımların örneklerinin incelenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
8 | Okul çalgıları öğretimi uygulaması için çalgı ve grupların belirlenmesi | [1] – [2] tüm sayfalar |
9 | Belirlenen grupların okul çalgıları öğretimi uygulamaları sunması ve bu sunumun tartışılması | [3] tüm sayfalar |
10 | Belirlenen grupların okul çalgıları öğretimi uygulamaları sunması ve bu sunumun tartışılması | [3] tüm sayfalar |
11 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |
12 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |
13 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |
14 | Konu öğretiminde okul çalgılarını etkili kullanmaya yönelik uygulamalar yapılması | [3] tüm sayfalar |