NTO1005 / KONUKLA İLETİŞİM

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1İletişim nedir?İrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
2Turizm İşletmelerinde İletişimin Önemiİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
3Temel İletişim Süreciİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
4İletişim Engelleriİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
5İletişimin Sınıflandırılmasıİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
6Temel İletişim Türleriİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
7Etkin Dinleme ve Etkili İletişimİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
8Ara sınav 
9Sözlü İletişimİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
10Sözsüz İletişimİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
11Yazılı İletişimİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
12Konuk beklentileriİrfan MISIRLI (2012). Konukla İletişim, Detay Yayıncılık: Ankara
13Konuk Tipleri ve Çalışan DavranışlarıDers Notu
14Etkili Konuk İletişim İlkeleri ve Konuk ŞikayetleriDers Notu
15İşgören Şikayetleri Yönetimi ve Olağan Dışı DurumlarDers Notu
16Genel sınav