Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
NTO2001 / TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTECİLİĞİ
Dersin Öğrenme Çıktıları
1
Seyahat acenteleri, tur operatörleri, ve yerel tur operatörleri kavramlarının öğrenciler tarafından bilinmesi.
2
Öğrenciler tarafındanTur Operatörleri ile seyahat acentelerinin yapabilecekleri yeni organizasyonların tespit edilmesi.
3
Tur Operatörleri ve seyahat acentelerinin turizm sektöründeki yeri,önemi ve faaliyet alanlarını öğrencinin öğrenmesi.
4
Rezervasyon ve biletçilik konularında öğrencilerin rahatlıkla işlemleri gerçekleştirebilmeleri.
5
Öğrencilerin tur maliyetlerini kolaylıkla hesaplayabilmelerinin öğrenilmesi.
6
Seyahat Acentaları ve Tur Operatörlerinde Bilgi Teknolojilerinin öğrenciler tarafından kullanımının öğrenilmesi.
7
Tur Operatörleri ve seyahat acenteleri konusunda kanun, yönetmelik ve mevzuatı öğrencinin öğrenmesi.
8
Tur Operatörü ve seyahat acentelerinde kullanılan ulaştırma araçlarının neler olduğunu öğrencinin öğrenmesi.
9
Tur Operatörü ve seyahat işletmelerinde satış teknikleri ve stratejieri hususunda bilinçli öğrenci yetiştirilmesi.
10
Seyahat ve konaklama hizmetlerinin kalitesinin sürdürülebilirliği
Loading…