NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ / NTO2011 - BARDA SERVİS

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Otel işletmelerinde servis departmanının yeri ve organizasyon yapısıGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
2 Servis departmanında çalışanların ünvanları, görev ve sorumluluklarıGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
3Servis departmanda kullanılan malzemeler ve bakımıGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
4Alkollü ve alkolsüz içeceklerGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
5Mise en place kavramı ve uygulanmasıGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
6Kuver kavramı ve kuver çeşitleriGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
7Konuğun siparişinin alınmasıGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
8Servis usulleriGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
9Ziyafet sofralarının hazırlanması ve servisiGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
10Kokteyller GÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
11Kokteyl uygulamalarıGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
12Şaraplar ve şarabın konuğa tanıtılmasıGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
13Şarabın servisiGÜREL Mehmet,GÜREL Gülal,Servis ve Bar,MEB,Ankara,2001
14Yiyecek içecek işletmelerinde uygulanan servis kalitesinin sürdürülebilirliğiDers Notları