1 | İpucu, tepki, bekleme süresi, kontrol edici uyaran, tepki türleri gibi temel kavramları açıklar |
2 | sabit bekleme süreli, eş zamanlı ipucu, artan bekleme süreli öğretim, davranış öncesi ipucu ve sınamayla öğretim, davranış öncesi ipucu ve silikleştirme ile öğretim, aşamalı yardımla öğretim, ipucunun giderek arttırılmasıyla öğretim, ipucunun giderek azaltılmasıyla öğretim yöntemlerini açıklar ve yönergeye uygun şekilde kullanır. |
3 | İpucunu silikleştirme, ipucuna şekil verme ve hedef uyarana ipucu ekleme yöntemlerini açıklar ve yönergeye uygun şekilde kullanır. |
4 | İpucunun ve uyaranın çeşitlendirilmesine dayalı olarak 11 türde yanlışsız öğretim yöntemini kullanarak öğretim planı tasarlayabilir. |