1 | Öğrenme güçlüğü ve öğrenme problemleri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
2 | Öğrenme süreçleri ve bellek | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
3 | Bellek türleri ve bellek modelleri | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
4 | Öğrenme stratejilerinin kuramsal temelleri | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
5 | Bilişsel stratejiler (tekrar, gruplama, anlamlandırma) | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
6 | Üstbilişsel stratejiler (planlama, izleme, değerlendirme) | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
7 | Motivasyon ve dikkat stratejileri | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
8 | Hatırlamayı geliştiren ve bilgiyi düzenleme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
9 | Zaman yönetimi ve sınav/test stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
10 | Dinleme, not tutma ve kendini düzenleme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
11 | Okuma güçlüğü (disleksi) için öğrenme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
12 | Yazma güçlüğü (disgrafi) için öğrenme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
13 | Matematik güçlüğü (diskalkuli) için öğrenme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
14 | Örnek uygulamalar ve vaka analizleri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |