1 | Zihin Yetersizliği Bağlamında Disiplinlerarası Yaklaşımlar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
2 | Zihin Yetersizliği ve İlişkili Alanlar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
3 | Disiplinlerarası Çalışma Alanları ve Modelleri | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
4 | İşbirliği Kavramı: Gerekliliği ve Önemi | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
5 | Ekip Üyeleri: Roller ve Sorumluluklar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
6 | Ekip Çalışmasının Temel Prensipleri | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
7 | Ekip Çalışması Kuramları | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
8 | Disiplinlerarası Çalışmada İletişim ve Etkileşim | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
9 | Türkiye’de Disiplinlerarası Çalışma Uygulamaları | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
10 | Türkiye’de Ekip Çalışmasının Mevcut Durumu | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
11 | Disiplinlerarası Çalışmada Güncel Sorunlar I | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
12 | Disiplinlerarası Çalışmada Güncel Sorunlar II | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
13 | Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
14 | Disiplinlerarası Çalışmada Gelecek Perspektifleri ve Yenilikçi Yaklaşımlar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |